Älskade Ponny!<333

Red min lilla plutt idag :'D
Vi tog först en promenad och gjorde lite små övningar så han skulle följa mig och gick hur bra som helst. Sedan hoppade ja upp och red bort till banan så red vi lite och han har en tendens att dra iväg och bara springa speciellt i galoppen men inte idag nej! :'D
Så då bestämde jag mig för att ta fram ett litet hinder, och på hinder så brukar han dra och va jättejobbig men inte idag drog nästan inget alls och fina språng så lätt att följa med barbacka :')
Går bara bättre o bättre nu ju! :'D
Så nästa gång tar jag nog med mig nån som kanske kan fota lite ^^
Ihihihihi så stolt över honom trots sina år så är han fortfarande superpigg o go o glad! :'D
//Ida
Så kan man också se ut :P Älsklingen :'D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0