"Frihetsdressyr"

Igår så provade jag på lite "frihetsdressyr" med Gonzir, ni vet de som Tobbe Larsson håller på med ;)
Han var så underbart duktig :'D Han gjorde allt precis som han skulle! :'D
Vi började lite med att han fick kolla runt lite på ridbanan och sen så började jag kalla på honom och göra så han hade uppmärksamhet på mig och det hade han verkligen för han kom nästan direkt :') och så fortsatte vi att leka och springa runt där :P
Vi kunde tom longera utan lina och han löd så himla bra! :'D Han är verkligen underbar! :') Älskar honom!!<3

Tycker att det är synd att det inte är så många som håller på med det här för det är verkligen underbart när man känner att man har det där sambandet mellan häst och ryttare på marken och känner att båda litar på varandra :'D
Lägger upp lite bilder för fotade lite också :)

Det här kallar jag frihet, skönhet, lycka, kärlek och så sjukt mkt mer!




Älsklingen :'D <3

Finns MÅNGA fler bilder men orkar inte ladda upp dom^^
//Ida
Btw vill fortfarande ha försökskaniner att fota^^ djur människa utomjording YOU NAME IT! vad som helst bara det e levande haha xD säg bara till
Matilda Samme, säg till om ni orkar ställa upp igen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0