Wohooooo jag älskar min medryttarhäst!<3

Söker försökskanin till fotografering haha (som Matilda xD)
Tänkte bara skriva lite kort hur det gick idag när jag red Garbo!
Det gick sjuökt bra hon gick i fin form o superfina galoppfattningar, blir så glad när det går så bra och hon är så duktig! :'D
Började hela ridpasset med mycket tempoväxlingar och skänkelvikning och kände redan då att hon lyssnade bra för skänkeln och hon var så himla fin sen blev formen bara bättre och bättre under hela ridpasset! :'D
Puss puss
//Ida :D
Min fina katt som jag vill ska komma hem nu :( hon ligger inne hos veterinären med dropp och specialfoder och kräks blod osv osv... men förhoppningsvis kmr hon hem imorrn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0