Fotade Araben!

Japp har fotat idag då så tänkte att de kmr upp lite bilder nu då :P
Kan ju berätta lite om ponnyn först då ^^
Han heter Gonzir och är ett arabiskt fullblod 20år men väldigt pigg och rolig att rida! :) jag har inte riktigt koll på hur länge jag har ridit honom men över 1år iaf. Han tycker det är väldigt roligt att hoppa o rida ut i skogen och på dressyrbanan e han väl duktig men ibland när han tycker jag börjar bli tråkig eller ställer lite höga krav kan de bli en liten kick :P
Jaa ni får säga till om ni vill veta mer om honom och isf vad :)
Men här kmr lite bilder då :D
Så de va inte alla bilder men orkar inte ladda upp ala^^ men det kmr fler bilder nån annan gång :) Laddar upp några bilder på mig o Gonzir om nån dag :) Säg gärna vad ni tkr om bilderna då blir jag glad! :D
Ha de gött!
//Ida

Kommentarer
Postat av: Alice

gonzir är sååå sööt!!

2011-02-16 @ 19:20:57
URL: http://mypinkdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0