Kärlek enligt mej...<3

Okey hade bara sån lust o skriva om kärlek notera att det är mina tankar ingen annans bara vad jag tycker.
Asså kärlek är inte bara att vara "tsm" me nån utan kärlek tycker jag är att man älskar nån oavsett om det en kompis en flick/pojkvän familj eller ett djur alla älskar vi ju nån eller gillar nån extra mkt det är det jag tycker är kärlek...
Och man borde faktiskt ta vara på det för den du älskar kanske älskar dig också även om det inte är på ett sätt att man är "kära" i varann utan det kanske är en bästa kompis eller så det viktigaste är nog att man visar att man bryr sig om dom man älskar o ja det här blev ett konstigt inlägg sry för de men jag kände bara att jag behövde skriva av mig...
Så nu e de alla hjärtans dag snart så va extra snälla mot alla du älskar!<3
Massa kramisar
//Ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0